Άλλο πάλι και τούτο! Νέα “μόδα” στο Παρίσι – Κηδείες με νεκροφόρα-ποδήλατο

97

: Η Isabelle Plumereau, η ιδιοκτήτρια ενός μικρού γραφείου τελετών στο Παρίσι, επιχειρεί να φέρει νέα δεδομένα στον τρόπο διεξαγωγής κηδειών στην πρωτεύουσα της Γαλλίας.

Η 51χρονη διαθέτει μια νεκροφόρα – ποδήλατο για όσους θέλουν να συνοδέψουν τους αγαπημένους τους στην τελευταία τους κατοικία με έναν πιο εναλλακτικό τρόπο…

Σε πολλές περιπτώσεις σε παγκόσμιο επίπεδο, κάποιες νεκροφόρες διαφέρουν από τις… κλασικές που έχουμε συνηθίσει. Έχουμε δει υπερπολυτελή αυτοκίνητα να μεταποιούνται σε νεκροφόρες ή εταιρείες να κατασκευάζουν νεκροφόρες, βασισμένες πάνω σε αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Το «Corbicyclette» όμως, που προκύπτει από τον συνδυασμό των γαλλικών λέξεων «νεκροφόρα» και «ποδήλατο», δίνει μια άλλη διάσταση σε μια κηδεία.

Το «Corbicyclette» της Isabelle Plumereau, της ιδιοκτήτριας του γραφείου τελετών «Ο Ουρανός και η Γη» που βρίσκεται στο Παρίσι, έχει σχεδιαστεί για να μπορεί να μεταφέρει φέρετρα πλήρους μεγέθους και χρησιμοποιεί ηλεκτροκινητήρα. Δεν θα μπορούσε να γίνει και διαφορετικά, αφού η νεκροφόρα θα έπρεπε να είναι σε θέση να προχωρήσει ακόμα και σε ανηφόρα.

Η επιλογή της Isabelle Plumereau πάντως να χρησιμοποιήσει ηλεκτρικό ποδήλατο δεν έχει να κάνει ούτε με την οικονομία, ούτε και με την οικολογία. «Για μένα, είναι λογικό να συνδυάσουμε το ποδήλατο και τη νεκροφόρα γιατί, όταν μιλάμε για ποδήλατα στο Παρίσι, μιλάμε για ήπια κινητικότητα και αν υπάρχει μια μέρα που χρειαζόμαστε ήπια κινητικότητα είναι η μέρα που συνοδεύουμε κάποιον που αγαπάμε στην τελευταία του κατοικία» εξηγεί η 51χρονη ιδιοκτήτρια του γραφείου τελετών.

«Όλοι περπατούν με τον ίδιο ρυθμό (σ.σ. πίσω από μια νεκροφόρα – ποδήλατο) και ακούμε ο ένας τον άλλον, ακούμε τους ήχους της φύσης γύρω μας, τον άνεμο στα δέντρα, τα πουλιά. Κατά τη γνώμη μου αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για να παρηγορηθείς» προσθέτει η Isabelle Plumereau, μιλώντας στο Reuters.

Η 51χρονη επιχειρηματίας δήλωσε ότι είχε ήδη επίσημη άδεια για τη χρήση της νεκροφόρας – ποδηλάτου, αφού την προσάρμοσε στους γαλλικούς κανονισμούς, και απλώς περίμενε το πράσινο φως από τον ασφαλιστή της για να ξεκινήσει.

vimaorthodoxias.gr