Αρχιεπίσκοπος και Πρωθυπουργός στην εκδήλωση «4 χρόνια έργο για την Παιδεία – Αλλαγή στην πράξη»

305

: Παρουσία του Πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη και του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου πραγματοποιήθηκε χθες…

το απόγευμα στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών η εκδήλωση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με θέμα: «4 χρόνια έργο για την Παιδεία – Αλλαγή στην πράξη».

Τον Αρχιεπίσκοπο συνόδευαν ο Μητροπολίτης Φθιώτιδος κ. Συμεών, ο Γενικός Αρχιερατικός Επίτροπος της Ι.Α.Α. Αρχιμ. Ιάκωβος Ανδριόπουλος και ο Αρχιδιάκονος Ιωάννης Μπούτσης, ενώ παρέστησαν, επίσης, ο Μητροπολίτης Λαοδικείας κ. Θεοδώρητος, Διευθυντής του Γραφείου Εκπροσωπήσεως του Οικουμενικού Πατριαρχείου στην Αθήνα, οι Μητροπολίτες Σύρου, Τήνου, Άνδρου, Κέας και Μήλου κ. Δωρόθεος, Νέας Ιωνίας, Φιλαδελφείας, Ηρακλείου και Χαλκηδόνος κ. Γαβριήλ, υπουργοί, βουλευτές, εκπαιδευτικοί και μαθητές.

Η υπουργός, κα Νίκη Κεραμέως, παρουσίασε τον απολογισμό του έργου του υπουργείου Παιδείας κατά τα τέσσερα τελευταία χρόνια τονίζοντας, μεταξύ άλλων, ότι «στόχος μας, αρχικός και διαχρονικός, να παρέχουμε στα παιδιά μας καλύτερα και περισσότερα εφόδια για να μπορούν πρωταγωνιστήσουν σε ένα ραγδαία εξελισσόμενο κόσμο. Να γίνουν δημιουργικοί και συμμετοχικοί πολίτες. Να διεκδικήσουν τα όνειρά τους, να κατακτήσουν τις κορυφές που επιθυμούν. Να είναι ευτυχισμένα» και πρόσθεσε ότι βασική επιδίωξη είναι «η επόμενη γενιά να είναι πολύ καλύτερη από τη δική μας».

«Στην εκπαίδευση συντελείται μια σιωπηλή επανάσταση. Μεγάλες αλλαγές επιτέλους υλοποιούνται και μπορούμε να κοιτάξουμε τους πολίτες στα μάτια και να τους πούμε ότι αυτά που είπαμε το 2019 τα κάνουμε πράξη», τόνισε στον χαιρετισμό του ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης.

Η υφυπουργός Παιδείας, Ζέτα Μακρή, τόνισε πολιτικές που υποστηρίζουν το έργο της κεντρικής ηγεσίας του υπουργείου, όπως είναι η ενίσχυση της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης και η στήριξη της ομογενειακής Παιδείας.

Από την πλευρά του, ο υφυπουργός Παιδείας, ‘Άγγελος Συρίγος, στάθηκε στην αποκατάσταση του ακαδημαϊκού ασύλου και της ακαδημαϊκής ελευθερίας, την καθιέρωση της ελάχιστης βάσης εισαγωγής, αλλά και στην «βουβή επανάσταση» όπως τη χαρακτήρισε στις διαδικασίες αναγνώρισης πτυχίων από τον ΔΟΑΤΑΠ.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης πραγματοποιήθηκε και μία συζήτηση με εκπαιδευτικούς, γονείς, σπουδαστές, οι οποίοι κατέθεσαν τις προσωπικές τους ιστορίες αναφορικά με τις καινοτομίες που εισήχθησαν τα τελευταία χρόνια στην Εκπαίδευση.